W ramach programu Science & Culture klasy pierwsze przystąpiły do projektu „Twarze Teatru", który zakłada udział uczniów w spektaklach teatralnych i krótkich warsztatach online.
Uczniowie zobaczą 3 różne formy teatralne: muzyczną, improwizowaną oraz storytelling, zapoznają się z cechami charakterystycznymi każdej z form oraz wykorzystywanymi w nich technikami.
Uczennice klas ósmych: Pola, Tosia, Ania i Maja przygotowały prezentację i poprowadziły rozmowy ze swoimi młodszymi koleżankami i kolegami na temat tolerancji. Zarówno prowadzące, jak też uczniowie klas młodszych wykazali się dużą wiedzą i orientacją we współczesnych wydarzeniach.
Wielkie brawa za świetnie przygotowany pokaz!
Słowo kodowanie, w ostatnim czasie zyskało szerokie znaczenie. Słowo to, wcześniej utożsamiane było głównie z szyfrowaniem słów i danych, czyli zakodowaniem ich. Obecnie słowo „kodowanie” jest utożsamiane z programowaniem, czyli pisaniem linijek kodu, który będzie zrozumiały dla maszyny/komputera.
Pomiędzy te definicje wpisuje się: „Kodowania na dywanie”.
Tym razem uczniowie uczestniczyli w zajęciach z cyklu SCIENCE & CULTURE. Dyrektor finansowy Fundacji Primus, Pan Piotr Walczak przygotował wykład specjalnie dla nas.
W ramach rozszerzenia materiału, omawianego na matematyce, prowadzący w przystępny sposób zapoznał uczniów z systemem podatkowym w Polsce i ogółem przepisów z zakresu prawa podatkowego.