AGNIESZKA RYCHLICKA

                Wymyślam, wdrażam, angażuję.             

 

 Od 2017 r. jestem Prezesem Zarządu Fundacji Primus.

 W pracy:

 10x wszystko przemyślę i 7x przeanalizuję.
 Spontaniczność mocno kontrolowana.
 Unikam niemocy i bylejakości.
 Lubię porządek i schludne otoczenie.
 

 Poza pracą:

 Wybieram literaturę II Wojny Światowej. 
 Nie lubię hałasu, reflektorów, wielkich miast. 
 Wolę jeziora, zapomniane plaże, góry.


 

 

 

 

W Fundacji szczególnie cenię:

  • możliwość wdrażania nowatorskich rozwiązań – dostosowanie infrastruktury do dynamicznych zmian otoczenia i oczekiwań środowiska szkolnego (pracownie przedmiotowe, klimatyzatory, sensoryczno - interaktywny plac zabaw);
  • atmosferę pracy – wspólne szukanie pomysłów i nowych perspektyw dla nowoczesnej edukacji, pełnej otwartości, nowych technologii i eksperymentalnych rozwiązań;
  • poczucie przynależności i odpowiedzialności – obecny wygląd i funkcjonowanie szkół to wspólna wizja łącząca społeczność Fundacji Primus;
  • efektywne zarządzanie – określone procedury, przejrzysty przepływ informacji oraz chęć podnoszenia jakości działań, komunikacji i rezultatów działań Fundacji;
  • działania integracyjne – pikniki Fundacji, Lożę Ekspertów Primusa, Czwartki z Rodzicami, Dzień Patrona i wiele innych.

--------------------------------------------------------------------

  • tel. 22 648 28 53, wew. 11
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

                   KATARZYNA STOJEK

 

KATARZYNA STOJEK - Wicedyrektor klas 4-8 Niepublicznej Szkoły Podstawowej nr 47

 

  • nauczyciel dyplomowany, magister chemii z przygotowaniem pedagogicznym. Ukończyła studia podyplomowe z przyrody, informatyki oraz zarządzania w oświacie
  • dołączyła do programu Microsoft dla szkół i edukatorów uzyskując tytuł Microsoft Innovative Educator Expert
  • bierze udział w szkoleniach dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych dotyczących metody IBSE (Inquiry Based Science Education)
  • jest współautorem materiałów potrzebnych do pracy dla nauczycieli oraz materiałów szkoleniowych dla nauczycieli
  • w 2021 roku uzyskała tytuł Eksperta metody IBSE projektu Amgen Teach
  • w pracy stosuje metodę SSC (small-scale chemistry), która pozwala uczniowi na samodzielne i bezpieczne wykonywanie doświadczeń
  • uwielbia tworzyć chemiczne gry edukacyjne, a jej gra „Muchy” jest wykorzystywana przez nauczycieli w całej Polsce.