Szanowni Państwo, drodzy uczniowie,

od dziś istnieje możliwość internetowego zamawiania książek.

Procedura jest podobna jak przed wakacjami, gdy pracowaliśmy zdalnie. Na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. mogą Państwo wysyłać zamówienie. Książki będzie można odebrać po godzinie 16:00 w ochronie szkoły (wejście główne). 

Ważne, aby w zamówieniu znalazły się następujące informacje:

  • imię i nazwisko (ucznia lub nauczyciela)
  • klasa 
  • autor i tytuł woluminu 

Zamówień można także dokonywać wysyłając informację na Teamsie. O tym czy książka jest do odbioru będziemy informować Państwa wysyłając odpowiedź zwrotną.

Książki, które Państwo chcą oddać można zostawić w kartonie z napisem "Zwrot Książek". Będzie on wystawiony w holu głównym na przeciwko sekretariatu. Książki będą zdejmowane z konta czytelnika po 72 godzinnej kwarantannie.