W tym miesiącu uczniowie klas siódmych mierzyli się z projektem interdyscyplinarnym. smiley

Podczas pracy mogli wykorzystać wiedzę zdobytą na lekcjach biologii, geografii, fizyki i chemii. Ponadto musieli się wykazać zdolnościami plastycznymi. yes

Ich zadaniem było wykonanie lapbooka, a tematem  przewodnim był…układ pokarmowy. Uczniowie musieli przedstawić  działanie i wpływ wody na organizm człowieka, sposób przyswajania i trawienia tłuszczów, białek i węglowodanów. Musieli się wykazać wiedzą dotyczącą witamin, mikro – i makroelementów.  Niektórzy zaś otrzymali zadanie wykonania piramidy zdrowego odżywienia i stylu życia.

Aby urozmaicić projekt, uczniowie wzbogacili go o różnorodne krzyżówki, rebusy, puzzle, układanki i zadania do wykonania dla osób, które miałyby oglądać projekt.  Aż szkoda, że w obecnej sytuacji nie możemy sami zmierzyć się z zaproponowanymi quizami.